Hey, sjukling.

okej, lite om min gårkväll! Efter skolan åkte jag skolbussen hem med alla (sjukt) tokiga människor ifrån skk.
Kom hem fixade lite grejs å massa, sen åkte vi till Grums, för att fira min låtsasmammas bros fru som har fyllt år!
God mat, trevliga människor osv, när vi skulle åka hem kände jag mig förkyld, men tänkte att det skulle gå över...
Så imorse vaknade jag och mådde piiiiiss!
Och eftersom vi skulle bort på kräftskiva ikväll åkte jag till mamma, eftersom jag inte skulle kunnat följa med ikväll och det är inte så kul att vara ensam.
Nu väntar jag på att min syster som har varit i tyskland sen i April ska komma hem ifrån stan!
Ikväll blire väl mys med syster och mamma!
Nu ska jag glo film, vi hörs senare!
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0