svar till min älskade vän maja.

Maja om fortfarande sjuk, ska sova.:
vad är du allergisk mot ? ;o kram <3
Svar; Jadu Maja. Det fick jag inte reda på för jag ska till sjukhuset och ta tester på vad jag är allergisk mot. Läkarn på vårdcentralen sa bara att jag var en typisk allergiker. Då blir man lättare sjuk också+ att jag antagligen har astma. Men dom tror att jag är allergisk mot katter. Eftersom jag får utslag och reagerar mycket på katter. Dock inte lika mkt på hundar. Hoppas du fick svar. Saknar dig, kram♥

Kommentarer
Postat av: Maja

okej, synd :c

hoppas du inte är allergisk mot katter, då kan du aldrig mer komma hem till mig litetgap

jodå det kan du nog men ändå,

saknar dig med, kram ♥

2011-10-25 @ 20:21:20
URL: http://aawwesome.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0