The O.C

Nu ska jag kolla på fjärde säsongen av The O.C, serriöst. Jag älskarälskarälsakrälskar The O.C.
Jag förstår att innan man har sett det kanske man tror att det ska vara något fjolligt, sliskit tv pogram.
Men när man har sett ett avsnitt, blir man som beroende. Tro mig, jag blev det redan 2003, då jag bara var.. fem år.
Min syster kollade på det, och jag satt ofta bredvid henne. Även om jag inte kunde läsa vad det stod så tyckte jag att det var bra. Jag fick senare när jag blev äldre min systers gammla två första o.c säsonger, dom två sista önskade jag mig i julklapp osv. Och jag fick dom, så nu har jag alla säsonger och är förälskad i det.
VERKLIGEN VÄRT ATT KOLLA PÅ!
Det går, som med allt annat idag, såklart att ladda ner det om man inte har råd att köpa samlingsboxen eller någon av säsongerna. Men jag varnar er, om ni börjar kolla kan ni inte sluta.




mina favorit personer är Seth och Summer, helt klart!




det är såklart inge fel på Ryan och Marissa heller!


Jagheltärligtälskardetpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0