vill bara somna om, och sen vakna upp frisk som en nötkärna.

Herregud. Elvira gick hem nyss, saknar henne redan!
Igår kväll gick vi till konsum och köpte massa yammi! sen sminkade vi oss så sjuuuukt fult.
Men är man systrar som aldrig träffas får man dom idéerna! :)
Jag vaknade dock upp imorse och hade jätte ont i halsen, öronen, näsan och huvet.
Är också på väg mot feber. Asså det är ju för ledsamt. Jag var inte på scouterna eller dansen förra veckan!
Det gör mig såååå ledsen. För jag vet att jag inte kommer orka gå till skolan imorgon, eller på tisdag.
Då missar jag ju dansen ikväll och scouterna imorgon! VILL INTE.
Men måste ju bli frisk till kristinehamn till helgen!
Så nu ska jag somna till någon bra film. Eller, först ska ni få MASSA bilder ifrån veckan!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0