svar.

carolinaaaa. om Hemligt land.:
Hallå där! Har läst din blogg ett tag nu.
Och jag har lite frågor till dig!
1. Som jag har uppfattat det är du kär i någon just nu, är det så?
2. Du har ett band, vad heter ni? Och vad ska ni göra i Danmark?
3. Vilka är dina bästavänner och varför är dom det?
4. Vem vet allt om dig?
5. Är du och hon Elvira riktiga systrar, eller bara kompisar. Eftersom du kallar henne syster hela tiden?
6. Gråter du ofta? Eller på vilket sätt får du ut dina känslor?
7. Kan du lägga upp bilder ifrån din sommar 2011?

Hoppas du kan svara på det här, och hoppas det inte blir jobbigt! :)
Svar;
1. Man kan väl säga att du har uppfattat rätt.
2. Ja det har jag. Vi heter Nitunas. Det betyder döttrarna, hos indianerna! :)
3. Mindie, Sophia, Elvira mj, Ronja, Hannah, Jenni, Nathalie, Nora, Mikka, Luka, Stani, Isolde och flera. Ingen ordning på detta! Men dom är det för att dom finns alltid för mig, dom gör mig glad och jag känner mig tom om jag har varit borta från någon av dom för länge! :)
4. Det finns ingen som vet allt om mig. Men Elvira vet mest om mig!
5. Haha, asså. Det känns som vi är riktiga systrar. Eftersom hennes mamma är tillsammans med min pappa. Och jag kan inte se henne som bara en kompis, utan hon är min syster och så är det :)
6. Nej, eller. Det ökar hela tiden. Men jag gråter inte ofta. Kanske en eller två gånger i månaden. Så när jag behöver få ut min känslor så brukar jag skrika/stampa/slå. Så jag blir bara jävligt förbannad typ... ;)
7. Visst jag gör det på en gång fast i ett annat inlägg! :)
Det var lite jobbigt men... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0