Nathalie, Hannah och Mindie! (Y)

har inte bloggat på flera dagar. Igår var jag ute och träffade, mattis, philip och hannah med Mindie, efter det drog jag och mindie hem till mindie och kollade på 2 steg från håkan. Ny favoritfilm yes. Sen sov jag hos Mindie. Vaknade upp och drog till skolan och träffade Joel. Sen gick vi tre till herrhagen och träffade hannah och nathalie. satt på herrhagskolan jättelänge. Sen gick jag Nathalie, Mindie och hannah hem till Nathalie. Sen cyklade jag hem och fixa grejer.
Och ikväll sover jag, hannah och mindie hos nathalie.
Världens gosigaste brudar! ♥
Cola och skräckfilm. Så jävla underbart mysigt.
Puss och hoppas ni har lika gosig lördagskväll som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0