svar till Emma

Emma om Blixtar och dunder, magiska under.:
Några frågor bara.
1. Vilka är dina närmaste vänner och vad gör dom till det?
2. Gillar du nån just nu, vem isånnafall?
3. Favoritfilm?
4. Favoritbok?
bra blogg! :)


Svar; 1.Elvira Magnell Josteus, Sophia Widmark, Mindie Immonen Hellström, Moa Falkevik Bieber,Stani Malec, Alexandra Pavlov, Jenni Thimen Ronja Swartz Grundstrum, Luka Jankovic, Nathalie Enqvist, Malin Asker, Emelie Jonssin, Isolde Erikson, Becca Larsson, Eller Johansson och Hanna Traaholt. Det är dom för att dom alltid ställer upp för mig och gör mig glad.

2. Om jag gillar nån just nu... Jag vet inte, det finns en kille som jag tycker är väldigt söt osv. Men jag känner han inte speciellt bra, har pratat nån gång med han. Så man får bara se med tiden helt enkelt :)

3. Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt, The Clash the movie.

4. The Clash book.
Ååå, tack vad glad jag blir :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0