svar till ''<3''

<3 om SPÖKATTACK:
du har inte berättat om spöckattacken än..


Svar; nej, det kan jag ju göra nu då. Asså vi har ju inte haft någon egen lägenhet en månad innan vi flyttade in hit. Så vi bodde i mammas kompis lägenhet. Klockan var rätt mycket runt elva/tolv/ett. Mamma hade gått och lagt sig och jag var ensam i ett annat rum. Då hörde jag helt plötsligt steg i rummet. Det var serriöst någon som gick vid mig. Så jag la mig under täcket, jag pratade på msn och facebook med Nathalie, Sophia och Mindie. Dom ville att jag skulle ringa dom men det kunde jag inte för telefonen var i det rummet mamma var i och jag vågade inte gå in dit. Sen blev det en tyngd på täcket, jag trodde jag skulle döööö. Men då blev jag så rädd så jag börja gråta, hahah klen. Men sen, vågade jag sätta mig upp osv. Då ramlade en dosa ner, så då la jag mig under täcket igen. Aa, och sen blev allt bra, men sen slog det på fönstret då var klockan ungefär fyra så då gick jag in till mamma. Sen dagen där på åt mamma typ mat med hennes kompis som också är hyresvärden, så sa mamma det till henne typ, åå. Och då sa hon att det gick runt en sköterska där, det är ett gammalt ålderdomshem nämligen. Ah, och dom hade haft medium och shiiit dit så... Nu vet ni, eller du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0