ingenting

halloj, idag var det skola... Vaknade utan röst imorse, så hade svårt att prata... Det var inte speciellt kul.
Skolan idag var helt, okej... Mycket raster osv. Men jag fick mitt skolfoto, och jag tror jag dör. Seriöst, jag är verkligen INTE nöjd med det, det har varit bättre alla år, precis alla år tidigare! Från dagmamman och uppåt. Men vad fan hände det här året. Aja, nåt måste ju också vara det värsta. När jag kom hem drog jag och min syster till färjestad. Sen vidare till stan för att köpa fika, eftersom det just nu är mammas kompis, hennes döttrar och hennes barnbarn här! :)
Imorgon är det jobbig skoldag, min syster åker hem. Och efter skolan, drar jag, elvira mj och mindie in till stan, sen går vi och kollar på jag saknar dig! (y)
nu blev det ett lååångt inlägg, ehehehehe ;)
aja pusshej.

asum lååååt, men hahahaha, tänk att det där är jag, mindie, oda och nora när vi repar dom kommer ni skratta.
Jag och mindie typ dog av skratt när vi tänkte det! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0