Grattis t Nathalie.

Grattis till världens finaste Nathalie som blir tretton år idag! Hoppas hon får det underbart!
Till Nathalie om du ser det här!
Först och främst vill jag säga grattis till dig! Och sen vill jag säga att runt den 20;e får du en suprise av mig!
Puss älskarey!♥

fine fan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna kväll har jag druckit cola, ätit godis och umgåts med syster och mamma.
Jag och Nadja har kollat på O.C. Pier och Lotta kom förut också, dom var här ett bra tag.
Nu ska jag sova, så jag blir frisk!
Hörs imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

grattis till henne:)

2011-09-04 @ 00:40:59
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: nathalie

tack wilma, jag älskar dig <3

2011-09-04 @ 23:31:30
URL: http://nathalieenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0