grattis min allra käraste syster!

Idag fyller min älskade syster T R E T T O N år. Tonåring, nu blir livet vildare, right? ;)
åå, jag bara älskar henne för mke! Hon har liksom räddat mitt liv! Asså, det som är lite cp, det är att om inte våra föräldrar hade träffats, blivit tsm, flyttat ihop, förlovat sig osv. Så hade vi typ vetat lite om varandra, jag kanske skulle säga, '' Aha, hon typ långa, Håkan-fan typ, vad äre hon heter nu igen.. Juste Elvira Shosteus'
Nu vet jag liksom så mycket om henne, och jag vet att hon heter JOSTEUS, hahah stolt :D
Vi är liksom som gjorda för varandra. Som natt och dag. Olika, men ändå inte. Jag skulle kunna sitta här och skriva i flera timmar. Men just nu måste jag plugga, hahaha, mitt lille kött hoppas hon inte blir ledsen nu!
Elvira, jag vill bara skriva grattis, jag älskar dig, kramkramkramkrampusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0