Fick något ryck, och var tvungen att skriva ner massa grejer!

10 saker jag vill göra innan jag har dött.
Bott i London i minst fem år.
Bott i Orange County i minst ett år.
Kasta ner en dator/tv från hög höjd.
Slänga min mobil i ett hav.
Driva en blogg i över fem år.
Kolla på alla oc säsonger utan att sova en blund.
Ha världens fränaste bröllop.
Åka till staden cincinnati... ;)
Hoppa fallskärm
Bott i Göteborg i tre år.

Mitt bröllop.
Det kommer vara såååå fränt! Jag vet inte om jag vill gifta mig i en kyrka, eller nåt. Men jag ska ha en svart, slät, tight (hihi då måste jag vara vältränad),(utan ärmar) klänning. Den ska gå till över knäna. Sen ska jag ha svarta armband. Frisyr kommer senare. Jag ska inte ha någon tiara eller slöja. Sen när vi ska vidare till vad det nu heter, bröllopsfest lokalen. Så ska vi åka i en svart bubbla UTAN ölburkar. Jag skiter i om man ska ha det, jag gifter mig inte om jag ska ha ölburkar på bilen.
O justed, jag ska ha vita eller svarta rosor i buketten.
Bröllops menyn ska vara två rätters bara. Huvudrätten ska vara sushi och efterrätten ska vara tårta, med jätte många våningar! Dryck osv, har jag inte bestämt än men något fränt ska det vara.
Det ska bara spelas punk hela tiden. . . .... .. . .
Mest The Clash.
Mer planering kommer någon gång, men fatta vilket amaaaaazing bröllop det kommer å bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

frisyren!

enkel och simpel... men ska dock vara mörkbrun/svarthårig då.


Piercingar jag vill ha.

jag kan inte välja mellan den här och

den

vill ha tjurpiercing...

och i kinderna...
aja, men pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0