Fixat bland mina skor.

rubriken är 100% sann! :)
Har fixat bland mina skor. Jag är mer sko människa än kläd människa! Därför har jag alla skor (förutom dom jag delar med mamma) på mitt rum så jag kan lägga ihop outfit's med skor som jag ska ha tex en skoldag.
Dock har jag inte så mycket skor, så jag sitter och tittar på snygga skor!
Men så här varte bland mina skor när jag fixade hur dom skulle stå osv.
Inne i garderoben ställde jag sommar skor.
Där finns, EN svart hög converse, (den andra har jag i tvättmaskinen...), ballerina skor, jesus sandaler, små söta klackar, race marines, kina skor och två par street skor.
utanför ställde jag dom skor som jag antagligen kommer använda i vinter.
dom höga skinnskorna är asum btw.
Men nu ska jag kolla runt på mer skor! Kommer upp senare!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0