Lite bilder ifrån min helg.

åkte/gick till konsum med bästavän för att lägga på extra fett på kroppen.

tyckte att kärnet var rysligt fint.

åt popcorn och myste framför tv;n med världens bästa mamma och bästavännen.

kände mig faktiskt redo för vintern, men vill helst gå i ide.
Gick till kyrkogården med världens bästa mamma.

insåg att slutet på något vackert var på väg, och tänkte att nu är det ett helt år kvar...

Gjorde så att ännu två ljus på kyrkogården lös.
Drack det godaste som finns!
läste även den bästa tidningen.
avslutade helgen med att använda snygga oanvända kläder!
Nikon D3100 / 18-55mm

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Japp, jag gick i musikklass i 4:an :) taaaaack :D

Jajamensan det har jag, i januari :) du kan läsa den artikeln här: http://nwt.se/karlstad/article846592.ece



kram ♥

2011-11-10 @ 15:50:04
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Emelie

SNÄLLA KAN JAG FÅ POSTERN AV ONE DIRECTION?? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA? <3

2011-11-13 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0