Jag lever.

Gör detta bara för att ni ska veta att jag är vid liv.
Har underkänt i två ämnen, underlag saknas i ett. Och ao. Måste verkligen jobba på nu. Har dock verkligen styrt upp mitt liv. Det jag gör på dagarna är att plugga å plugga å plugga. Jobbigt men värt. Har dessutom gjort det som en vana. Och jag känner nu att livet blir enklare så här. Klart att livet aldrig kan bli problemfritt. Men jag mår bättre nu iallafall. Jag har inte tänkt blogga igen, på ett tag iallafall. Jag kommer antagligen vänta tills i vår. Då ska jag ha satsat allt, och lagt all min energi på att fixa upp min skolgång igen. Vi får väl se vad som har hunnit hänt då!
Vi hörs av i vår då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0