MÅNDAG.

godmorgon, godmorgon alla läsare! alla kanske inte är vakena nu men, det är jag!
Ställde klockan på nio, för att hinna duscha, äta, packa, och blabla. Men jag vaknade halv åtta.
Så, jag ska snart duscha, ätit har jag redan gjort.
Sen drar jag med elva eller tolv bussen till Mindie. Men jag har liksom inte pratat med henne, men jag skulle komma runt tolv... Iallafall, vi ska till stan. Jag kanske sover hos henne. Får se hur det blir med det.
jaja, ska väl gitta nu.
JAG HAR RÅD MED SYSTEMKAMERAN NU, SÅ BILDER FRÅN EN BRA KAMERA KOMMER INOM KORT!
Pusshej♥
sant helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emelie den bästa (y)

vad ska du köpa för kamera då? :D

2011-07-25 @ 09:36:52
URL: http://onlyyemeliiiee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0