Läs, kommentera och sprid vidare!

Okej, jag har som sagt bytt blogg ännu en gång. fast jag har en ursäkt nu faktiskt! Designen på min förra blogg gick inte och ändra, så då varte lite jobbigt. Så jag fixade en ny blogg, men jag har klurat på namnet rätt länge.
Och bloggen fick heta 'Cincinnati' den 'döptes' av en låt av bandet, the distillers. Dom är grymma dom!
Annars då... Jag är en tjej som heter Wilma. Jag är tretton år. På fritiden brukar jag umgås med mina vänner och när det inte är sommarlov dansar jag två gånger i veckan.
Och så snart som möjligt, så ska jag och två andra tjejer som heter Mindie och Oda, börja spela tillsammans.
Asså, som ett band, haha, kanske låter oserriöst, men vi är asgrymma om ni ville veta!
Mindie spelar gitarr, Oda trummor och jag bas. VI KÖR PUNK. Och om någon tjej som är intresserad av att spela elgitarr med oss, så kommentera! Så länge ni bor inom värmlands län, så går det bra.
I den här bloggen kommer jag skriva en del om min vardag inte allt för mycket, jag kommer också skriva om, tjaaa, lite allt möjligt, så fortsätt läs jag kommer uppdatera så mycket jag kan, kommentera och sprod vidare!
KEEP GOING!

Ja, lilla jag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0