helt underbart.

Å, denna kväll är underbar, förutom allt som inte är underbart. Som det där med Amy Winehouse och Norge.
Tankarna går ditåt ibland. Men annars sitter jag och dunkar musik, dricker flädersaft, känner doften av underbart mat, och tänker på hur jag och min kompis pamp kommer få det underbart på västkusten.
Just det, jag kan ju säga det till er nu redan. Den 6;e augusti åker vi till västkusten, det är på en lördag och vi kommer hem lördagen efter. Vet dock inte om det finns internet där vi ska bo. Mamma tror det, eftersom det är kommunens anläggning. Men jag är inte säker. Datorn blir med i vilket fall som helst. Men jag vet inte om det blir uppdatering på en hel vecka då. Men mer information om det när det närmar sig.
Annars då? SNART KOMMER ALLA HEM OCKSÅ! :D... Min syster kommer hem ifrån tyskland, och Luka kommer hem ifrån serbien, men jag är på västkusten då, så kommer inte kunna träffa dom när dom kommer hem... Menmen, det blir väl av när jag kommer hem då ;)
HA EN FIN KVÄLL ALLA, FÖR DET SKA JAG HA! :D

ONGE KOM HEM FRÅN ITALIEN NU DÅ!

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

ja ./



haft en bra helg än så länge? :)

2011-07-24 @ 12:14:40
URL: http://guevacci.se
Postat av: Natalie

allt bra ? :)

2011-07-24 @ 12:29:09
URL: http://natalienygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0