dreamboy.

Halihalå, alla läsare ;)
Jag hann kolla på en Harry Potter film, jag började med den andra jaa, hahaha.
Men sen orkade jag inte mer, blir la att kolla på en imorrn.
Imorrn på förmiddagen åker jag och badar med mamma. Om det blir fint väder.
Sen ska jag försöka få tag på Sophia, för hon ska hit imorrn, med Nathalie och jag behöver träffa Sophia och hämta min laddare, gosh känner mig helt hjälplös utan min mobil!
Jaja, men nu ska jag bara kolla på tv, lyssna på musik, kolla facebook osv.
Ha en fortsatt bra kväll! :)
PussHej.

snart är den min! LALALAAL, MIN GLÄDJE ÄR STÖRST! :D

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, nu är jag tillbaka från min semestervecka i Turkiet, superskönt. Har ud haft en bra vecka sötnos? :) Kramar!

2011-07-27 @ 11:30:39
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0