svar.

Fråga;
Varför skaffa du en ny blogg? din förra var bättre.. Och vad hände med valerie?? // gammal läsare som inte läser så mycket längre.

Svar; Varför? För att på min förra blogg var stilmallen 'trasig', så jag kunde inte göra om designen längre. Då var't det inte så kul längre. Och så skaffade jag en ny för jag har förändrats, eller asså. Jag började om helt enkelt, från noll. Om du tycker min förra var bättre så får du tycka det, men om du ska 'klaaaaaaaga' behöver du inte läsa bloggen nåt mer, ditt val, ma'm. Valerie, ehm, jag har inte orkat, fantasin försvann och det fanns inte mycket mer och skriva. Kanske kommer tillbaka och skriver mer om jag får tillbaka glöden. Tror jag slutade skriva för jag inte tyckte den var bra.
Hoppas du fick svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0