sims 2

Godmorgon på er! :)
Idag, eller snart antar jag... så kommer Mindie hit. Senare ikväll bär det av till kroppkärrsjön, grillning med Mindie, Moa och Sophia. Eftersom vår lilla ängel Sophia fyller tretton år idag! KÄRLEK TILL HENNE!♥
Sen sover vi hos Mindie, imorgon vet jag inte vad som händer... Men Pamp sover nog hos mig för sen på fredagen åker vi till Göteborg sen på lördagen fortsätter vi ut till kusten. Stannar där i en vecka. Och det är lite vandrarhemsfeeling där vi ska bo, så det finns antagligen inte internet. Men datorn kommer med, så man kan kolla på film osv. Men nu ska jag spela Sims2 haaha, jag nördar't.
Men vi hörs pussiluss.

Mindie och Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0