pajas

hejhej, dagen har varit bra! Jag kom när Malin klippte sig, Mindie hade redan klippt sig. Dom blev gör snygga båda två!
Sen gick vi hem till Mindie och färgade hennes hår rött! ASUM!
Efter det gick vi hem till mig och gick ut med Asta, och jag gjorde Amerikanska pannkakor! hahah, kung är jag!!!
Nu ska jag kolla på något/några O.C avsnitt, innan jag bör sova!!! Skolan börjar ju om tre dagar... Så jag måste ju vrida om dygnet, igen... Åker till pappa imorgon, där väntar min älskade kamera, Nikon D1300, 6000 kr. Är rätt stolt faktiskt, för att ingen av mina föräldrar har lagt till EN krona till kamera, jag har sparat ihop till den själv!
ÅÅ naiiiiiiiz! Min nya kärlek typ.
Aja, men kommer väl inte bli så mycket mer uppdate under helgen för vi ska har kräftskiva för kvarteret på lördag, och massa. Så ja!
kärlek♥

så där blev mindie, har tyvärr ingen bild på Malin :(

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

okej najs :D

2011-08-18 @ 22:07:48
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0