I say a little prayer.

tjo' kom hem från skolan vid fyra, skolan söööööööööööööööög. Skolfoto -.- Hej mongo.
Jag svär att jag blev cp'ast i hela kd. Åso vare, matte, NO vi skulle typ ut i skogen. Man bara vafan?
SO hade vi, engelska, svenska, bara fem-tio minuters raster. Och lunchen var 40 minuter idag.
Men det värsta av allt. Tyska. Asså fyfan, om ni bara visste hur gärna jag vill skjuta sönder alla tyska ord.
Det är inte över än... Utan vi har tyska
TRE GÅNGER I VECKAN!!!!
om det är så tills i nian, lär jag inte få gå ur nian. Känns ju bra.
aja, men nu ska jag kolla på film, tv eller O.C.
Vi höres!
kärlek♥

förlåt mindie. tkr bara den här 'GIF'n' är sööööt.
Dagens låt.


Aretha Franklin- Respect.

'All I asking, is for respect, just a little bit.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0