fin film!

jag har kollat på djävulen bär prada och Marley and me. Jag kan säga så här, jag gråter ibland till filmer, men jag har aldrig gråtit så mycket som till den här filmen! Jätte fin verkligen!
Har pratat lite med Maja också! Saknade bästavännen!
aja, ska väl sova snart!
Kärlek till er alla!

underbara Majja, ååååå, saknar henne! Hon är så jävla störd på riktigt, men underbar!
Älskade hjärtat, om du ser det här ska du veta att jag saknar dig!♥

KKKKKKlicka på bilden för att komma till Majas blogg :D


Kommentarer
Postat av: Maja

naaw, saknar dig med hjärtat!

o tack för att du länkade min blogg :D

kram på diig! <3

2011-08-14 @ 03:11:50
URL: http://somethingaboutme.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0