c-ut.e

hallåååååå där, förlåt för att jag inte uppdaterar alls mycket längre men jag slutar runt tre varje dag och sen gör jag annat efter skolan. Nu är iallafall första 'riktiga' skoldagen avklarad. Högstadiet är helt ok, bättre än mellanstadiet iallafall, har många go'a lärare verkar det som! :D
Idag efter skolan följde M.J och Mindie med mig hem, vi typ drack vatten... Sen gick vi ner till stan för att köpa Mindie's skor, aaaaas snygga yes. Men M.J gick hem innan vi typ ens hade kommit till torget men aja. Vi köpte Mindie's skor och sen när vi var på väg hem så hittade vi två gosiga tjejer, Sophia och Nathalie. Så vi var på stan med dom, sen vid halv åtta drog Sophia. Jag, Nathalie och Mindie väntade på Nathalies buss i typ 40 minuter sen, så aa. Kom hem typ halv nio. Nu ska jag koka té, äta, dusha och sova, OMG va gött å sova liksom, är sååååå trött.
wahahahah, imorgon och alla andra onsdagar har vi 170 minuters rast räknade jag och Mindie ut, chiiiiill dag!
men nu blev detta långt inlägg, klubba till den som läste egenom allt! :)
men vi hörs!
kärlek♥

dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0