Bilder från kvällen med dom mest älskade brudsen på jorden, älskar er massormassormassor, bilder 'lånade' ifrån moawh.blogg.se


massa god mat!

haha, snygg..! ;)

Mindie, jag älskar dig!

charmigggggggggga

JEDWARD!

Moa, jag älskar dig!

sötaaaaaaaaaaaaaaa!

Sophia, jag älskar dig!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Mindie♥Wilma

NI ÄGER!

u-n-d-e-r-b-a-r-n.



JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING!


snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg!


moa och sophia badade... typ vid tio/elva.... mysko, men jag älskar dom ändå!

sista bilden.
Men har haft underbart med dom, snart kommer pamp och imorgon drar vi till göteborg och på lördag till sunnan, tjörln.
tror jag det heter, men mer uppdatering senare!
pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0